Kitsu
Yaademm yaptırırsanız güvenilir işinin ehli birine yaptırın herkes resimlerde görüldüğü gibi yapmıyo malesef, 5-6 yıl oldu ben yaptıralı. Kıl tekniği yapcaz dediler , siyah dövme boyasıyla boyar gibi yaptılar kaşı ve şuan rengi çok kötü oldu silinmiyor da akmıyor da . Kaldım öyle