GÜZEL anneler ben doğum yapalı 2 ay oldu hamilelikte ne kadar zayıfsam şuan tam tersi o kadar kilo aldım.emzirdikçe acıkıyorum.1.oğlan 2 buçuk yaşında ikinci oğlan 2 aylık .
BEN DİYORUM Kİ BİRBİRİMİZE DESTEK OLARAK KİLO VERELİM EN KÖTÜ İHTİMAL KİLO ALMAYALIM.
🏃♂️Spor yapabilirsek yaptıgımızı yazalım
🍳🥚kahvaltıda ne yersek
☕️🍪ara öğünde ne yesek
🍆🥔akşam ne yesek
Gibi kendimizi motive edecek şeyleri yazalım yememize dikkat edelim gayretle elimizden geldigince . NE DERSİNİZ?