ikizkom sürekli gittiğiniz doktorunuz değilse öncelikle premature olduklarını yoğun bakımda kaç gün kaldiklarini kaç kilo dogduklarini kaç gün entübe kaldıklarını ekstra bir problem yaşadılarsa onları ve doğum sebebinizi soyleyin, gerisine kendi yardımcı olacaktır doktor ama devlet Hastanesiyse ne problem yaşıyorsanız onları sorun aşıları sorun