merhaba sevgili anneler 🤗 şuan 3 yaş 3 aylık bir oğlum var , her akşam yatağa giderken oyuncak götürüyoruz yanımızda, coğu zaman da farklı farklı, gece onlarda yatakta uyuyor bizimle.. her uyandığında onları eline alıp tekrar uyuyoruz, böyle birşey yaşayan var mı? nedir sizce bu durum