Melekylmzz Birdunyabircennetannesi çamaşır sodası ve karbonat , ariel kullanıyorum ben birde çamaşır makinesine çamaşırları atıyorum önce durulama yapıyorum sonra normal program açıyorum
ollaluna7 Birdunyabircennetannesi ariel ve omo kullanıyorum ve çamaşır sodası koyuyorum ön yıkamalı olarak yıkıyorum bembeyaz çıkıyor
ollaluna7 gamze9110 ya ariel ve çamaşır sodası koyuyorum ya omo ve çamaşır sodası koyuyorum ama ariel ve omo dışında bir marka kullanmıyorum beyazlar için elimde hangisi varsa onunla çamaşır sodasını karıştırıyorum