BerraLinamm Bugun doktora gittik doktor kalpte Üfürüm duydu ekg istedi normal cikti cok sukur ama kardiyolojiye gorunun dedi basina gelen var mi arkadaslar korkuyorum ya :(
Edou BerraLinamm bizede 1 aylık kontrolünde doktorumuz söyledi hemen çocuk kardiyolojine bir prof. Götürdüm çok şükür korkulacak birşey değilmiş. Yeni doğan 10 bebekten 8 inde görülebilirmiş çoğu doktor fark ettiği halde aileye söylemiyor dedi büyüdükçe geçecekmiş. 4. Ayında kontrole gittik şimdi 1 yaşında tekrar gideceğiz. Hatta isterseniz gelin dedi 1 yaşında illada kontrol gerekmiyor yani ama ben tabi ki götüreceğim.
Omurbuglem BerraLinamm dogumsal olarak bnm bebegmdede var eko flan çektirdk kardyjide gördü nrmalde 1 yaşına kadr geçiomuş ama bnm bebegm prematüre dogdu ondn dolayı cigeriyle kalbi arasında kan sızıntısı varmıs 2 ayda bir kontrl verdi eger sdce üfürümse bsy yapmıolar 1 yasını bekliolar cnm yinede götür ama ihmal etme
Aysimaninannesi Her bebekte oluyormus canım korkma geciyomus büyüdükçe, çocuk kardiyolojisine götür yinede .1 yasindan sonra kontrole getir demişti bize mayısta kontrole götürücem bnde
BerraLinamm Edou dogdugu zaman da vardi kizimda baska doktor yok deyince kardiyolojiye gitmemistim keske goturseydim
Aylabs1 BerraLinamm bizde de çıktı ama ekg çektirmedik henüz belki haftalar belki aylar sonra geçebilecek bir durum olduğunu söyledi. Ve bunla alakası var mı bilmiyorum ama kendini çok sıçratıyor kafasını titretiyor anlam veremiyorum
Erencinarinannesi BerraLinamm bizim 15 günlük kontrolünde farkedildi kardiyolojiye gittik eko çekildi küçük asd vardı 4. Ay kontrolünde kapanmıştı sıkmayın canınızı inşallah küçük bileydim
Hadram BerraLinamm benimde bebeğimin kalbinde delik varmış😔Yenidoğanlarda oluyor geçer dedi çocuk kardiyolojisi ama yine de takip edeceğiz dedi.Bende çok kafama takmamaya çalışıyorum inşaAllah gerçekten geçicidir.Kuzenimin bebeğinde geçti