2prensesimvarcanim Merhaba hanımlar iyi geceler kızımın kolunda aşı yeri şişik bugün doktora gittim 6 aylık qşısı için ama kolunu sormayı unuttum neden böyle şişik sizce bilgisi olan var mı
likeli 2prensesimvarcanim normal. Verem aşısı yeri böyle şişip yara olabiliyor zamanla geçecek. Siz ellemeyin kesinlikle. Kanama da olabilir içinden sıvı da akabilir.
noldubanaya 2prensesimvarcanim bizimde böyleydi ebe aşısı oturuyor böyle olmasını isteriz demişti. 7 ay 10 günlük hala kızarık ve şiş.
Gokturkmom 2prensesimvarcanim 2.ayda yapılan verem aşısının izi bu şekilde olması çok olağan sadece yapmanız gereken hiç müdahale etmemek kabuk olucak belki tekrar böyle olucak .
likeli 2prensesimvarcanim benim kızımda olmadı böyle ama doktor aşıdan sonra eğer kabuk bağlarsa hiç müdahale etmememi kendi kendine iyileşeceğini söylemişti. Birkaç kez kabuk bağlayıp o kabuğu atıp yeniden bağlayabilir demişti. Bence krem sürmeyin. Yıkarken falan da dikkatli yıkarsınız zaten kanamaması için.
aycingozuacik Hiçbirşey yapmayın kendiliğinden kabul ata ata küçülüyor 2 aylıkken yapılan verem aşısı bu. Oğlum 11 aylık hala kızarıklık var küçülmüş olsada.
meayay Benim de ikizlerim var 7 aylıklar. Oğlumun kolunda iz oluştu fakat kızımda oluşmadı aşı tutmamış olabilir mi böyle bişey yaşayan var mı
meayay Sermec27 anladım çok teşekkür ederim iz olmayınca acaba dedim hemşireye soracaktım da gerek kalmadı sağolun
emirbcrkl dokunma sen hiç bizimki de böyle şu an doktor sakın müdahale etme kendiliğinden kabuk tutup düşecek dedi krem falan sürme