Aslında şiddete meyil de değil direkt şiddet uyguluyor yani nerdeyse 3 buçuk yaşında olan kızım. Buraya daha önce de öfke problemlerini vs yazmıştım son goturdugum doktor (kendine zarar veriyor saçını çekiyor kendini yerlere atıyor öfke krizi geçirirken diye goturmustum en çok da) da okula gitmedigi icin enerjisini boyle attigini normalde cok saglikli bi cocuk oldugnu ama akran ihtiyacı okul ihtiyacı olduğunu söylemişti ama hala bezi birakmadigimiz icjn bu yaşta çocuğumu da kimsenin bezlemsisni istemedigimizden göndermek istemedik yaz geliyor vs dedik. Ama şimdi de yumrukla herkese her şeye vurma meselesi başladı. Annede babada böyle bişey görmüyor 5 aylık hamileyim ve sinirlerim alınmış gibi sabirliyim ona karşı eşime zaten hiç fırsat vermiyorum ama bunu nerden ogrendi ve ne zaman bırakacak bilmiyorum hiç yaşayan oldu mu yumruguyla herkese her şeye vuruyor yeter ki bı hayır densin ona. Bide sürekli isyan modunda hayır anne of anne istemiyorum anne vs resmen küçük bı ergenle yasiyo gibiyim 3 yaşta bu normal mi ya nasıl davranacagimi şaşırdım ben de tepki versem vursam bagirsam kizsam daha beter oluyor hiçbir şey demesem oylece kalıyor uyarıp hep güzel konusmalar yapsam kendimi bozuk plak gibi hissediyorum vallahi nasıl davranacagimi bilmiyorum çok çaresizim🥺🥺