Busraaa92 Merhabaaa nekadar ücret yattı sizlere benimde doğuma 1-2 hafta var 32. Hafta izne ayrıldım Nekadar yattı ? Nekadar sürede yattı ücret ?
kuzeyyy07 Busraaa92 kasımda doğum yaptım toplam 71.500 aldım. 8 martta doğum iznim bitti 17 martta param yattı. Ben hepsini toplu almak istedim. 400 lira ikinci çocuk için aldım. 857 tl de süt parası aldım
morbulutlu Özel sektörde öğretmenim Kasım da doğum yaptım Toplam 59 bin aldım Hepsini parça parça aldım Ama isteseydim doğum izni bitince toplu alabiliyordum 700₺ de süt parası yattı
morbulutlu sedef98 Şubat ayında aslında yatması lazımdı. E devletten iş görememezlik diye yazın Orda çıkar canım. Eğer ziraat hesabın tanımlı değilse PTT ye yatmıştır. Ama mesaj geliyor yatacak yattı diye
sedef98 morbulutlu toplu yatan para demi 50 küsür olan diğer 5 bin yattı çünkü çalışamaz rapor parası yatmadı iznim nisanda bitiyor ozamannı yatıcak acaba
Busraaa92 @“morbulutlu”# maaşlara zam geldiği için şuan daha fazla yatıyor sanırım birde aile yılı ilan edildiği gibi süt parası vs de arttı sanırım