askbebegimmbenim  1 hafta önce inflenza olduk 2 gün düşmeyen ateş yasadik şükür atlattık. Ama bugün vücudunda isilik tarzı karnından başlıyor alt bölgesine kadar olmuş alerji gibi isilik gibi görünüyor ateşten dolayı mı yoksa neyden anlayamadım yaşayan oldu mu acaba
alerjikbebekannesi12 askbebegimmbenim ateşten dolayida olabilir , antibiyotik kullandiysaniz oda yapar Gecmesse sağlık ocağından zaditen veya zyretec damla yaziyolar sonduruyo
Mammamiaa_ askbebegimmbenim oğlum 6. Hastalık geçirmişti böyleydi 3 gün ateş düşmedi perişan olmuştumm . Ateşin bittiği gün bunun gibi olmuştu
Esra1202 Ateş ciktigi ilk gün de olabilir mis damakta gözde kızarıklık ama. 1 hafta geçmiş üstünden .ateşten değildir. Alerjik gibi duruyor..siz farklı bı şey yediniz emiyosa. ya da ilaç falan kullanıyorsa oda olabilir
askbebegimmbenim alerjikbebekannesi12 kullandık ama 4 5 gündür kullanmıyoruz hiç böyle olmamıştı şaşırdım şuan görüyorum alerjiyse kaç gudne gecer
askbebegimmbenim ozcan39 off kaç günde geçer acaba. Normalde ben tadımlık 1 2 çay kaşığı vermiştim ama bugün kayınvalidem 1 kase yedirmiş 🫣 krem sürdüm ama uzun sürer mi acaba
askbebegimmbenim Aseliiimmm evet antibiyotik kullandık 5 gün kadar agumentin. Ve ekstra influenza şurubu kullandık. Ama 4 gündür ikisinide kullanmıyoruz şimdi olurmu ki böyle bı etki
askbebegimmbenim Mammamiaa_ ya aslında ateşi biteli 1 hafta oluyor. 2 gün sürdü geçti. Bukadar aradan sonra olur mu ki
askbebegimmbenim ozcan39 of inşallah geçer hemen çok korkuyorum şuan yayılır diye. Neyden oldu çözemedim bı kase sütlaç ağır gelmiş olabilir mi acaba canım sıkıldı suan
Aseliiimmm askbebegimmbenim bizimde.sonrasinda olmuştu popo kısmından başladı tüm.o.bolgeye yayıldı travazol+locoderm ile geçti.kortizonlu kremler.yani.doktora danışın yine de kullanmayınca yayılıyor hergun
alerjikbebekannesi12 askbebegimmbenim endişe etme arada evde soğuk kompres uygula kaşıntı yapabiliyon
ozcan39 askbebegimmbenim Tabii ki ağır gelmiştir. Dediğim gibi 2 yaşa kadar şeker yasak normalde. Ah bu babaanneler 🙄
askbebegimmbenim alerjikbebekannesi12 karnına soğuk yaparsam usutebilir diye yapamıyorum krem sürdüm sadece