Eğer antibiyotik yada ağır ilaç kullandı ise alt ve ast değerlerinin yüksek çıkması normal ama tsh değeri için en az 10 gün sonra tekrarlayın testini eğer daha da yüksek çikarsa kesinlikle uzman çocuk doktoruna götürün o sizi endokrin bölümüne sevk eder