Merhaba arkadaşlar kızım 4 aylık oldu malum çalışma vakti yaklaştı şuan süt sağıp dolaba atmaya başladım. Ama oldukça pahalı bişey avent lansinoh vs. Kullandığınız ve memnun kaldığınız ucuz süt saklama poşeti markası varmı memnunmusumuz veya hangisini almamalıyım lütfen yardım