astb Elbette kişisel tercih ama sadece gebelik sonlandırmak için yapılmıyor aslında.
Olumsuz bir durum varsa psikolojik olarak hazırlanılır, yoksa da boş yere hamilelikte aklımız takılmamış olur. Ben hamileliğin başında yaptırdım, diğer hiçbir testi de yaptırmama gerek kalmadı böylece. Zaten sadece kan veriliyor, çok basit bir işlem.