Benim oğlumda bu şekildeydi.Sol göğsümden emerken sürekli sıkıntı çıkarırdı sağda rahat emerdi.İlj zamanlar aşırı sütüm vardı ilk altı ay hem emzirdim hem makinayla sağdım.Sağarken sol göğsümden daha az süt geldiğini fark ettim, sağ göğsümden emzirmek daha kolayıma geldiği için sol göğsümün ucuda büyümedi, bir yaşından sonra sol göğsümün sütü emzirmeye emzirmeye tamamen bitti.Herkes sürekli soluda emzir sütün kesilecek diye çok uyardı ama benşm o zamanlar rahatıma geldiği için çok öne semedim.Şuan yine hamileyim bu sefer özellikle sol göğsümüne ağırlık vermeyi düşünüyorum çünkü ikisi arasında gözle görülür derecede fark var inşallah bu şekilde eşitleyebilirim.