daisy_01 aynısı bizim evde de var ya bizimki de en üst 5.kat ve aynı sizin gibi kaç kere temizledim yine o koku var. Sadece dışardan içeri girdiğimde alıyorum. Nasıl bir koku tarif edemiyorum ama sanki evi bırakıp başka yere 2-3 aylığına gidip hiç havalandırmamışsın gibi bir koku. Çamaşırları nereye asıyorsunuz benim aklıma geçen bu geldi ben eve asıyorum acaba ondan mı dedim ama