Ahsensmom_ 10 gündür gribim burun akıntısı ve hapşırık abartmıyorum 10 gün oldu sağlık ocağına gittim ilaç veremem sadece parol dedi emzirdiğim için yalvardım iyileşemiyorum diye hayır diyor 3 e çıkar parolu ve beslenmene dikkat et diyor vitamin takviye içmeye başladım bilmiyorum ne zaman iyileşirim