Grimor88 ay hayır ya. Bebeğini büyüten anne ahkam kesmeyi seviyor 😂 eminim onların bebekleri de bu aylarda aynıydı bence ayları karıştırıyorlar😂
Neyse sorunuza geleyim. Benim kız da 19aylik.sanirim 50 kelimeden fazla kelimesi var. İkili cümlelere de geçti iki aydır. Anne gel,abi dur, hadi gel, baba bak gibi şeyler söylüyor. Canı isterse şarjör bile diyor😂tabi her kelimesi net ve anlaşılır değil.ama genelde bizde de şöyle birşey var mesela masa dicek maa der, kapı demez kaa der gibi. Hep ilk iki harfini söylüyor kelimelerin. 22. Aydan sonra daha da aktif olmasını bekliyoruz ilkinde öyle olmuştu. Bakalım süreç nasıl ilerler🌸 bu birazda şey gibi emekleme sıralama tay tay durma ve yürüme gibi. Yavaş yavaş oluyor💜