Busraselmina benim kızım 3,5 yaşında kardeşi olduktan sonra bunları yaşadık cnm normalde hiç kaçırmayan bir çocuktu hatta tuvaletini tutardı bile yetişebilmek için. Psikolojik olduğunu düşünüyorum hatta bunu psikoloğa da anlattım ama sizde durumlar nasıl bilmiyorum tabi ki ev içerisinde