Bizimde aynı sekildeydi kolik bi bebekti zaten 4.ayda gecer diyolardı 6 ay olmustu hala gecmiyodu cok cekmistik bizde nurse harveys surup kullanıyoduk damla hakkında bi fikrim yok ama zamanla gecer canım simdi 8 aylıgız cok sükür gecti ama nadir de olsa bazen 1-2 gece yine tutuyo sancılarımız malesef 🤦🏼♀️