rumem yazın gelmesiyle beraber neredeyse haftanın 6 günü eşimle dışarı çıkardık, ya parka gittik ya markette , markete girince birimiz önünde dururduk bizi görsün de baskasini görmesin ağlamasın diye durum bu şekilde vahimdi , parka gidince hiç tanımadığım çocukları çağırır oğlumla konuşun derdim , veya misafirliğe gidince tabi ilk giriş yine çığlık kiyamet , verirdim oradakilerin eline almalarini isterdim , suan 16 aylık sosyal bir çocuk çok şükür , size tavsiyem büyük küçük demeden insanlarla aynı ortama getirin özellikle çocuklarla , alışacaktır kısa zamanda