Tulay09 9 aylikken kizamik asisi var. Normalde 1 yasinda olacaklardi ama salgin dolayisiyla 9 aylikken de 1 doz eklenmis. Gecen hafta yaptirdim kizima. Bunun disinda, ucretli asilarin onceki dozlarini yaptirdiysaniz, doktorunuzun belirledigi takvime gore bu aylarda da diger dozlar olabiliyor.