Merhaba arkadaşlar Buharlı kırışıklık giderici almak istiyorum. Siz hangi markayı kullanıyorsunuz? Memnun musunuz? Phılıps in son çıkanını almak istiyorum ama çok ağır. Kullanmakta zorlanmak istemiyorum. Kiwi nin ki de çok satıyor buhar gücü phılıps le aynı. Ve insanlar çok memnun kalmışlar. Fiyatı da üçte biri kadar hem daha hafif. Kafam karıştı. Yardımcı olur musunuz? Deneyimlerinizi bekliyorum🌸