sevocumm Merhaba kızlar 6. Ayımızdayız kilomuz biraz yavaş gidiyor ek gıdaya geçtik tadım yapıyoruz şuan. Herkes denediği kilo aldıran tarifleri yazarsa hepimiz faydalanırızz🥰
BortcecineG Merhaba . Instgram da anneymisim diye bir sayfa var güzel ek gida tarifleri paylaşıyor henuz denemedim. 🌸
Beyzaveduru Kızıma jersey yoğurt yapıyordum her gün bebek kavanozu kadar yiyordu. Avakado veriyordum ceviz veriyordum robottan geçirip. Muz yumurta sarısı kaymak kırmızı eti kıyma şeklinde çorbalara katardım. Güzel kilo alıyordu