Kargo parasıyla aynı fiyata geliyor. Elden çıkarmak isterseniz biraz daha uygun tutabilirsiniz 😊 pahalı olduğunu biliyorum Malesef bez fiyatlarına çok zam geldi 🫠 hayrınıza vermek isterseniz bu mübarek günde çok sevaba girersiniz. çok ihtiyaç sahibi var. Durumunuz varsa tabi 😊