karanegemomms Merhaba kızlar. Oğlumun 18 aylık muayenesini yaptırdık fakat doktor kan testi istemedi. Rutin kan testi kontrolü var mı bu ay veya benim mi söylemem lazımdı
ereninannesi_ karanegemomms eğer bir vitamin eksikliği yada kansızlığı varsa isteniyor yoksa rutın istenmiyor
kod karanegemomms herhangi bir kan istenmiyor iki yaş kontrolünde tam kan sayımı yapılacak dendi bize .. aşısı yapıldı boy kilo ölçümü yapıldı birkaç norolojik sorular sordu ve diş ve kardiyolojikontrolü de istedi aynı zaman da başka da birsey demedi istemedi de .
Ballikizim99 Bizden de istemediler hatta bıngıldağına bile bakmadılar sadece boy kilo ölçümü ve aşılar yapıldı o kadar..