berivanlina21 Kızlar 3 ay önce doğum yptm. Şubat’ta 2 kere adet gördüm. Ramazandan dolayı mı orucluyum diye bilmiyorum ama bu ay hala olmadım gecikti normal mi ?
beyazzkuguu berivanlina21 aynı şey için bende post açtım. Benimde gecikme oldu ramazandan dolayı normalmiş hormonlar değişiyormuş inşallah normaldir bebeğim daha 11 aylık korkuyorum bende
Humeyra1 berivanlina21 tıpkı benim durumum… Oğlum 3 aylık bende Şubat’ta 1 hafta arayla 2 kez oldum. Bu ay 1 2 gün hafif geldi devamı yok.. oruç tutmuyorum ramazan sebebiyle diyemicem.. ilk bir yıl normal diyorlar ama çok sıkıntı yaptım kendimi aşırı kilolu hissediyorum
kuzeyselin berivanlina21 geçen sene Haziran’da yaptım hala düzene girmedi doğumdan bu zamana kadar 2 kere oldum galiba o kadar saçma sekilde geldi ki anlayamadım bile oldum mu olmadım mı 😀
berivanlina21 beyazzkuguu bende oruçtan diye düşünüyorum çünkü benimki asla gecikmez. Ama galiba oluyorum oh be 😅
berivanlina21 Humeyra1 aaaa aynı ben 😅 bebiş 3 aylık . Şubat’ta 2 kere oldum bı hafta arayla 😅 oruçta tutuyorum wllh tamı tamına 10 gün gecikti benm ama şu an karnım ağrıyor olacam sanki🤩
Kuzeymomss berivanlina21 Benim hep düzenli geldi , doğum yaptıktan 55 gün sonra olmaya başladım ve düzenliydi. Sanırım bu ay herkesin gecikmesi olmuş benim de aksine 2 gün erken gelmişti
serifeoguzhan Kuzeymomss bende doğumdan 72 gün sonra adet olmaya başladım o günden beri de düzenli bir şekilde devam ediyor
Humeyra1 berivanlina21 ya inşallah.. benimde karnım belim çok ağrıyor ama gelmiyor bı turlu devamı. Sütünüzü etkiledi mi oruc? Benim ara ara tutmadığım halde başım dönüyor bayılacak gibi oldum.. 😑
Kuzeymomss berivanlina21 Benim de normalde 7 martta gelmesi gerekiyordu 5 martta geldi. Tam sahura kalktım gelmişti. Normaldir ya baya post açılmış zaten
berivanlina21 Kuzeymomss ayy insan korkuyor ya eminim hamile kalmadığıma ama işte stres yapınca da hiç gelmiyor 😅
Btltha berivanlina21 benimki 8 aylık oldu ben de hala bir tık yok. ben hala adet görmedim geçen test yaptım doktorum demişti arada yap diye allahtan negatif 😂
duruzehrak Ay ben en son 8 şubatta olmuşum 18 gün gecikti bebeğim 5 aylık korkudan test yapamıyorum benimkide bu ay gecikti ama oruç tutmuyprum neden anlayamadım
berivanlina21 duruzehrak ayy hiç sorma bende korkudan test yapamadım eminim kalmadığıma buna rağmen test yapamadım 😂 herkes gecikmiş bu ay umarım sende hemen olursun eğer hamile kalmadığına eminsen kekik suyu yap iç
duruzehrak berivanlina21 ay evet korkudan test yapamıyorum ama eşim kendinden emin😂 kekik suyunu nasıl yapacam hazır olanlardan mı icicem yoksa kekik çayı mı kaynatıp mı icicem anlayamadım
berivanlina21 yesimatlas1 bende Aralık’ta doğum yptm 🤩 40 indan sonra adet gormediysen 1 yıla kdr normal
berivanlina21 Humeyra1 Allah güç kuvvet de veriyor rızkını da veriyor çok şükür bol bol su içiyorum sütümü etkilemedi oruç 🤲 ben dün gece oldum galiba ama az böyle leke geliyo sadece normaldir dimi 🥴
berivanlina21 Humeyra1 tabi ben her zmn içerdim içtiğim gibi diğer günü olurdum . 10 gündür içiyorum daha dün gece oldum ama leke geliyo sadece
berivanlina21 duruzehrak gece uyumadan üç bardak su kaynat içine iki kaşık kekik at 5 dk demlensin sıcak sıcak iç