1629 hamilelikteki ölçümler her zaman doğru sonuç vermiyo ki mutlaka artı-eksi olur doktorunuzun bunu söylemiş olması gerekiyo. Eğer genetik bi hastalığı yoksa anne karnındaki bebeğe minyon demek doğru değil. Belki 40 haftalık doğacak son haftalarda kilosu boyu ilerleyecek bilemezsiniz ki. Benimde doktorum doğumdan önceki son ölçümde 2900-2950 gibi gözüküyo demişti. Bende tamam demiştim. Oğlum bi doğdu 3700. Hatta sezaryen sırasında doktor dedi ki bebek beklediğimizden iri küçük kesmişim karnını dedi. Yani doğuma kadar net bilemiyosun kilosunu boyunu. Bu arada güzel gelişebilmesi için tavsiyem güzel beslenmek. Abur cubur fast fooddan uzak durmak dengeli beslenmek. Her gün yumurta peynir yoğurt (özellikle kaşar peyniri) yemek. öğün atlamamak az az sık yemek. Ceviz, badem, avokado gibi sağlıklı yağlar tüketmek beyaz ekmek yerine tam tahıllı ekmek yemek anneye gereksiz kilo yapmadan bebeği besler. Sağlıkla doğsun inşallah❤️