melkrtl merhaba bende yeni yazıldım evin oda sayısı sana bağlı sen nasıl istersen öyle alabilirsin sadece kat mülkiyetli olması gerekiyor çünkü sen istediğin fiyatı söyluyorsun çekilişten çıkınca evi sen buluyorsun onlar sadece bilirkişi ve avukat gönderiyor notere parayı atıyorlar