Bu sabah başladık tabi3 4 kere kaçırdı 2 tanesinde hepsini işedi altına diğer ikisinde az işedii gerisini tuvalete yaptı yatmadan çiş yok demesine rağmen yaptı tuvalete sonra 25 dk olmuştu uyku alalı dedi anne altıma yapcam gidelim tuvalete gittik yarısını işemiş bütün gece işer mi ya böyle 🤦♀️🤦♀️