Nrnce033 Diyarbakır’da görevdeyiz 4.senemiz biz çok seviyoruz isteyerek yazmıştık iyi ki de buraya gelmişiz. Doğuda yaşayacağınız en güzel yer burasıdır muhtemelen. Şehir olarak her türlü imkan mevcut. Birçok avmsi, özel hastaneleri, özel okulları var. Sayısız restoran ve cafeleri mevcut. 75 ve 50lik yollar çok güzel. Havaalanı mevcut. Aradığınız her şeye ulaşabilirsiniz. Şehir planı olarak çok düzenli. Hiçbir zaman güvenlikle ilgili bir kaygı hissetmedim. Tabi eşinizin çalıştığı birimin çalışma sistemi de önemli. Diyarbakır genel olarak baya yoğun bir çalışma sistemine sahip bilginiz olsun. Sanırım burdan giderken de baya bi üzüleceğim 🥹