Merhabalar biz bexero aşısını 5 aylık 3 günlükken geçen hafta çarşamba vurduk bize nimenrix beş buçuk aylıkken diye oluşturdu doktor ama bexero da ateş falan çıkmadı diye bayram öncesi yarın vuralım diyoruz sizce sorun olur mu yapan var mı bu şekilde