gulayada Hiç öyle yorumlara göre yapmayın, bebeğinize göre bir yol izleyin derim. İnanması güç ama 26 günlük bebeğim 12 de uyuyor sabah 7 ye kadar emmiyor. Ama gün içinde her saat başı emmek istediği öğünlerimiz bile var. Şimdi yenidoğan en fazla 3 saatte 1 emmeli diyorlar. Gece kalktım emmeye zorladım, ben zorladıkça çocuk ağlama krizine girdi, emmemesi bir yana uykuya da geçemiyordu. En iyisi çocuğa göre hareket etmek… çok şükür her şeyimizde normal. 🦋