lAmMelodi mmisa 40 çıkınca aslında birşey değişmez o öylesine cümledir 3 ay sonrası değişim başlar yani bizde öyle oldu.
cokbilmismom mmisa sesi çıkmayan hep uyuyan bebek oldu sana kolik 3 ay sürdü 40indan sonra başladı aglamalar krizler
sibeldogu mmisa 40 kı çıktı oğlum çok değişti sürekli gaz halı uyku desen sıfır sürekli kucak kucağımda otururak uyudugumu cok bilirim gece gündüz bıraktığım zamn kıyameti koparırdı en güzel zamanımz bizim kırkı çıkana kadarmjş🙈19 aylık hala öyle kucaktayız gündüz uykumuz yok denecek kadar az Zorla uyutuyorum resmen
Mytinyson mehcihmet akşam belli bir saatte başlayıp bikaç saat süren sebepsiz ağlamalarmış. Bizimki 6 da başlayıp 11de son buluyo ve sadece soluklanmak için ağlamayı bırakıyo diyebilirim. Ne yaparsak yapalım susmuyo
mehcihmet Aa bizimde öyle gece 10, 11 de başlıyo 1,2 arası uyukuya geçene kadar huzursuz mızmız emmede de sorun yaşıyoruz 😢
emb_61 mmisa bugün 42.gün uykusu değişti diyebilirim da aat 2lere kadar zor uyutuyorum kuş gibi oldu uykusu hemen uyanıyor