Herkese merhaba, 5.5 aylık olduk ek gıdaya başlayacağız. Yavaştan mama sandalyelerine bakmaya başladım ama önceki postlara da bakınca çok kafam karıştı. Kullanan ve memnun kalanlardan öneri alabilir miyim, ve fiyat olarak da çok uçmayacak öneriler gelirse sevinirim🥲🙏🏻