Neslihannnnnnn biberona alışırsa memeyi hiç almıyorlar canım… memeyi vermeye çalış bu aylarda meme reddi çok yaşanıyor gögüs ucunu az sıkıp süt gelmesini sagla o şekilde ver memeyi agzına. İlk emmede hemen süt gelmediği için bırakıyor bazı bebeler. En azından benim tembel sıpa o yüzden yapıyordu. Bende 1-1,5 ay sagıp verdim çok zor oluyor bi yere gidemiyorsun sürekli evde duruyordum mecbur. Şimdi memeye tekrar alıştı şükür. Testide erken gebelik testi yapın geç döllenme olabilir yada en net kan tahlili 😖