Benim acicagim konuyu siz acmissiniz bugün sağlık ocağı aradı söyledi, bu aşı işi beni çok tedirgin ediyor. Birde önceden okulda vuruluus daha ileri yaşta yani şuan 4 yaş erken mi dicem ama tabi ki sağlık sektörü işini biliyor ama insan bı korkuyor. Bugün 4 yaşındaoldu yavrum Rabbim herkesin evladına sağlıkla üzüm ir versin bize de büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏼