Merhaba herkese,
Bebeğim henüz 18 günlük 3 gündür kakasını yapamıyor. Bugün doktor kontrolümüz vardı makatında çatlak olduğunu söyledi doktor. Krem verdi başladık kullanmaya. Yapamamasının normal olduğunu zamanla düzeleceğini söyledi.
Ayrıca gaz için sab simple kabızlık için zeytinyağı kullanıyorum. Fakat ıkınmaktan kıvranıyor çocuğum. Aşırı huysuz uykularından uyanıyor kıvranmaktan. Başına gelen, bu işime yaradı diyen varmı? Çok yeniyiz çok yıprandık napcağımızı bilemiyoruz.