beequeen benim oğlum çok ağlayan bir bebekti çok ağlayınca nefes almayı unutuyorlarmış , doktor kardiyoloji ve nöroloji görsün , önemli de olabilir önemsiz de olabilir , götürmedik çok şükür tekrarlanmadı bir daha , 2 ayrı doktor da aynı şeyi dedi bu arada