Bebeğim 6 aylık olduğundan bu yana 3 gündüz uykusu fazla geliyor, 2 uyku az geliyor. Genellikle üçüncüyü reddediyor. Uyumazsa gece uykusuna çok yorgun geçiyor, çok ağlıyor. 3.gündüz uykusunu yaparsa da gece uykusu çok geç saate kayıyor. Çözümü var mı bu durumun?