Winner Gözaltı morluğu var neden acaba . Sizinde kızınızda olan var mı. Geçici bir şey mi doktora gitmedik. Giden varsa yazabilir mi
Meri-Mel Winner Göz altı morluğu,kustugu zamanlarda çok oğürdügü için oluyordu ama bebekti canım ,senin ki büyük bir danismakta fayda var doktora canım
-Ygtbgra Winner kansızlıktan olabilir küçük oğlum 3 yaşında gözaltları mor gibi kansızlık çıkmıştı 10 yaşında oğlum var onunda gözaltları hep mor görünce canım sıkılıyordu geçenlerde kan tahlili verdik hiç bişey çıkmadı şükür beyaz tenliler ondan heralde
Asyanzk Winner Tiroidlerle ilgili veya kansızlık vs var ise olabilir bir cocuk doktoruyla görüşün tahlil isteyin.