pdmrv evet güvenilir içme suyunu kaynatıp ılıtılmış olarak bu gibi ishal durumlarında verebilirsiniz. Oğlumda adenovirüs geçirdiğinde 5,5 aylıktı, sürekli emzirdim 1 gece yatıs yapıldı 1 gün boyunca 1 lt serum verildi. Onun dısında su da vermiştik bu şekilde doktor kontrolünde. Çünkü virüs dışkı ile atılıyor vücuttan ve emdikçe dışkılıyor şshal şeklinde. o sıvının yerine konması gerekli. Mesela 300 ml su hazırlayın. Her emzirme sonrası şırınga ile ya da çay kaşığı ile verin. siz de bol bol su içmeyi ihmal etmeyin ve ellerinizi hep cok iyi yıkayın. geçmiş olsun