balgokcem Kızlar ben 1 ay kadar önce ertesi gün hapı kullandım kullandıktan 1 gün sonra adet oldum ağrılı geçti biraz sonrasında işte şuan adet olmam gerek ama olmadım bu ne demek sizce işe yaramadı mı yani
niloyaaa balgokcem düzensizlik yapmış olabilir ama işe yaramamışta olabilir bi kaç gün sonra eğer adet olmazsanız bi hamilelik testi yapın isterseniz
balgokcem niloyaaa Düzensizlik diye düşünüyorum ben inşallah öyledir ya çok kısa zamanda aldım çünkü herşeyi olması gerektiği gibi yaptım yani birde ilaçtan hemen sonra adet oldum normalde günü değildi Anlamadım ya Testte yapmak istemiyorum hiç iki kızım var
balgokcem deleted20517 yaa vallami içimi rahatlattınız inşallah öyle biseydir çünkü daha oncede plansız gebelik yaşadım tekrar o duruma düşmek istemiyorum Peki ilacı aldıktan sonra adet oldunuz mu
deleted20517 balgokcem ben ilacı ilişkinin ertesi günü aldım hemen regl görmedim siz ertesi günü kanama görmüşsünuz ama bende o olmadı regl gecikmesi yaptı doktora sorduğumda normal demişti
balgokcem deleted20517 Bende aynı şekilde oldu ilişkinin ertesi günü yani aradan 12 saat geçmişti sadece aldım birgün sonrada regl oldu peki bu normal biseymi bildiginiz kadarıyla
deleted20517 balgokcem eczacıya sordunuzmu böyle bı durum olma ihtimali varmı diye,eğer regl tarihiniz değilse normalmidir bilemiyorum malesef
balgokcem deleted20517 Postu dün açtım bugün regl oldum içim çok rahatladı ama normalden farklı oluyor sizdede böylemi oldu acaba ve çok ağrılı şuan karnım baya ağrıyor günü geçtiği ve zor olduğu için mi böyle acaba
deleted20517 balgokcem ağrınız falan olması çok normal haptan kaynakli böyle olur,regliniz bile farklı gelebilir hatta
balgokcem deleted20517 Evet dediğiniz gibi oldu herşey Cevaplarınız için çok teşekkür ederim size çok önemliydi benim için Allah razı olsun 🤲🫶🤗✨💕