Aysenn55 Grundig aldım daha yeni. Sıyırma aparatı yok ve epey gürültülü çalışıyor ama Grundig her zaman f/p ürünleri satar. Çiğköfte yaptım spatula ile durdurup sıyırmam gerekti kenarlara yapıştırdı ama sonuçta güzel yoğurdu. Bir de dün lahmacun hamuru yoğurdum. Onda unu çok güzel topladı hiç müdehale etmedim çok güzel yoğurdu. Yui kayınvalidemde var uçların kabın dibindekine yetişmediğini söylerdi. Grundig de böyle bi sorun yok. Umarım yardımcı olabilmişimdir