Geçmiş olsun öncelikle. Faktör V leiden mutasyonu (kanda pıhtılaşma) nedeniyle 8. haftadan 37. haftanın sonuna kadar Oksapar 0.4 kullandım. Doğuma kadar karnımdan, doğumdan sonraki 6 hafta ise kolumdan vuruldum. İğnelerimi hep eşim yaptı. Canım bazen çok acıyor bazense hiç acımıyordu. Ama şunu söyleyebilirim, en acısız yer bence karın. Aç tok fark etmiyor, saat fark etmiyor. Benimki 24 saatte birdi, akşam 8-9 gibi vuruluyordum. Dediğiniz gibi bir gün soldan, bir gün sağdan vuruldum. Bazen morarmalar, kanamalar olabiliyordu.
Sigara kullanımı kan akışını olumsuz etkileyeceği için kullanmamakta fayda var diye düşünüyorum.
İlk trimester hariç ilişki serbest demişti doktorumuz. Hatırladıklarım bunlar.