Demett_k trendyoldan aldım evet. Daha 3 aydır kullanıyorum. Yeniyim yani. Ona rağmen çok memnunum. Bebek saçlarım çıkmaya başladı önlerde minik minik🤩Avuçlarım eskisi gibi saçla dolmuyor. Dökülme devam ediyor tabi tek tük ama o da normal dediğim gibi yeni kullanıyorum çünkü. Tamamen durması için birkaç ay daha kullanmam lazım şampuanı.Ben birkaç influencer dan görmüştüm. Israrla bu şampuanı öneriyorlardı. Bende önerebilirim artık. Birde gratisten Urban biotin caffeine saç spreyini alın. Duştan sonra sıkın saçlarınıza ha-ri-ka sonuç alırsınız