Kızlar bebeğimi 8.30′da gece uykusuna yatırıyorum 5 ay 9 günlük gündüz zaten sürekli kısa uykular yapıyor yarım saatlik en fazla 1 saat gece bundan önce uyuyordu güzel 2-3 kere emmek için uyanıyordu sadece onun dışında uyanmıyordu ağlamıyordu ama bu sıra uyutuyorum yarım saat sonra ağlıyor çok sık uyanmaya başladı neden olur sizce ateşi yok bir şey yok tek aklıma gaz geliyor başka bir şey gelmiyor siz de fikirlerinizi söyler misiniz