Kızlar instagramda bir video gördüm kadın doğumdan sonra plasentayı alıyor ve birde ağaç fidesi alıp onun dibine gömüyorlar bu videoyu görünce çok üzüldüm biz neden almadık neden tıbbi atık olmasına izin verdik nasil aklımıza gelmedi diye şuanda da düşündükçe içim bir huzursuz oluyor sanki içime dert oldu bu durum sizler aldınız mı?