Kızlar bebeğim 5 ay 3 günlük. İlk olarak son zamanlarda 2-3 dk emip bırakıyor sürekli etrafa bakıp tekrar emiyor ve verimli değil gibi acaba beni mi tatmin etmiyor yoksa doymasa ağlar mı? 2. Olarak uykuya geçişlerinde çok ağlamaya başladı öyle ağlıyor ki boğazı acıyıp öksürüyor ve inliyor gibi sesler çıkarıyor bir yerimi acıyor acaba? 1.5 saat ayakta sonra çok huzursuzlanıyor ve uyutmaya çalışıyorum 2. Seçenek oluyor sonra 30-45 dk arası uyuyor mutlu uyanıyor. İnanılmaz kısır bir döngü var. Hatta dün ağlayarak uyandı elim ayağıma dolandı. Nedenn ? Yaşayan var mı lütfen deneyimlerinizi paylaşır mısınız ♥️