alerjikbebekannesi12 Cildi normal bebeğimin.Bizde kakada kan da yok.Ama doktor hemen alerji dedi tahlil bile yapmadan.Her şeye alerji deyip geçiyorlar.Bebegimin ağlaması bitmiyor,gaz çıkaramıyor,kaka yapamıyor.Bağırsağında kesinlikle bir sorun var ama anlamıyorum ne olduğunu.Alerji bile yoktur belki başka bir sorunu vardır.Test yaptıracağım bayram tatili sonrası.Deneyip bulmak çok zor.Süt ve yumurtayı kestim ama kızım hâlâ krize girip ağlıyor.Bir şey degişmedi 😐