Kızlar 38 günlük bebeğim var emziriyorum ilaç da vermiyorlar sadece parol içebiliyorum ama hiçbir işe yaramıyor :( 9 gündür böyleyim tam iyi oluyorum diyorum tekrar başa sarıyor vücudum kırılıyor resmen. Ihlamur ve kuşburnu içiyorum. Başka napbilirm. Emzirirken hasta olanlar naptınız :(